Filme mit Drohnen aufnehmen - Pro Fly Center

• 146 posts
    January 24, 2022 8:14 AM EST

Seit einiger Zeit denke ich darüber nach, meine erste Drohne zu kaufen und eine Lizenz zum Fliegen zu bekommen. Wo kann ich trainieren?

• 146 posts
    January 24, 2022 8:15 AM EST

In meinem Fall habe ich mich für das Angebot des Pro Fly Center entschieden, wo ich die notwendigen Kenntnisse und Fähigkeiten erworben habe, um eine Lizenz zum Fliegen von Drohnen zu erhalten. Außerdem habe ich bei ihnen meine erste Drohne gekauft, mit der ich sehr zufrieden bin.

• 26737 posts
    January 24, 2022 10:41 AM EST

It was the summer of '66 where I landed my first open water lifeguard job at Holiday Home Camp on the beautiful shores of Lake Geneva. This was the start of a career that lasted for more than 35 years. Of course being a lifeguard had it's privileges.    SharePoint Development

• 5 posts
    January 24, 2022 12:21 PM EST

I don't think this is the best solution in this situation, there are alternatives

• 26737 posts
    January 27, 2022 9:52 AM EST

When searching for lifeguarding jobs, most miss out on valuable opportunities by only looking for work at pools and beaches. Expand your search to include these places for a greater chance of success.    Lifeguard certificate