Barcelona kind shirts tussen de International

• July 26, 2018 3:23 AM EDT

Jurgen Klopp heeft ESPN PSG shirts MBAPPE FC verteld dat Mohamed Salah nog steeds "wennen" aan de schouderblessure die zijn verschijning voor Liverpool in de finale van de Champions League verkortte en zijn WK-campagne met Egypte beïnvloedde. Salah, die vorig seizoen 44 doelpunten maakte voor Liverpool in zijn eerste seizoen bij de club, krijgt een potloodschets om zijn eerste voorseizoen-optreden te maken in de clash Barcelona kind shirts tussen de International Champions Cup en Manchester City in het MetLife Stadium. De 26-jarige heeft de afgelopen week volledig getraind met de ploeg van Klopp in de Verenigde Staten, maar nadat hij de schouderblessure minder dan twee maanden geleden had volgehouden, geeft de manager van Liverpool toe dat Salah de tijd zal nemen om het probleem volledig te verhelpen. "[Salah] is fit, hij traint volledig normaal en misschien krijgt hij vanavond een paar minuten [tegen City] en dat zullen we zien", zei Klopp in een exclusief interview met ESPN FC. "Maar dat is hoe het is. "Van alle medische afdelingen weet 100 procent zeker dat het allemaal goed is, maar natuurlijk, als je met PSG shirts MBAPPE de schouder eindigt en je voelt het een beetje, dan moet je er weer aan wennen. "Dat is alles, maar hij is fit en alle trainingssessies zien er goed uit. Hij zit nu 5 dagen bij ons en, daarvoor, een week volledig trainingsprogramma van een week thuis, dus het is allemaal goed." Salah miste Egypte's openingswedstrijd Liverpool kind shirts van het WK, een 1-0 verlies voor Uruguay, en hoewel hij terugkeerde om te scoren in hun laatste twee wedstrijden in Groep A, kon hij zijn kant niet in de knock-out fase inspireren. "Het WK dat ik me kan voorstellen was ook een uitdaging voor hem, niet alleen van de sportkant," zei Klopp. "Maar dat is iets anders om over te Juventus shirts RONALDO praten, waarschijnlijk niet voor mij vandaag." Vorig seizoen als winnaar van de Premier League Golden Boot is Salah de nieuwe campagne aangegaan als een leidende kandidaat om opnieuw bovenaan te scoren. Maar met Klopp die Stoke-winger Xherdan Shaqiri aan zijn aanvallende opties toevoegt deze zomer, naast Salah, Roberto Firmino en Sadio Mane, dringt hij erop aan dat er geen druk of verwachting is bij de Egyptenaar om de scoringsprestaties van vorig seizoen te herhalen. "Ik denk niet dat het te belangrijk is om het te proberen, omdat het vorig jaar gebeurde," zei Klopp. "Als het opnieuw gebeurt, zal het gebeuren. "Ik denk echt dat het belangrijk is dat de club, de fans en al het spul, dat we de verwachtingen niet overbelasten. We moeten helemaal cool blijven. "Als Sadio dit jaar 40 keer scoort, heb ik daar geen enkel probleem mee, of Bobby [Firmino] of iemand anders. Het maakt mij natuurlijk niet uit, maar op het moment is alles in orde en hij is natuurlijk wat we vorig jaar zagen Hij is een doelpuntenmaker en dat is zijn hoofddoel in de games. "Maar er zijn nog dingen om te verbeteren en te werken. Allereerst moeten we ervoor zorgen dat hij zijn beste voetbal kan spelen en dan zal hij in de situatie komen om te scoren en hij is daar, hij zal waarschijnlijk opnieuw scoren, zo is het als het 40, 20, 30 is. "Het is belangrijk hoeveel doelen we als team en niet als één speler scoren, dus er zijn geen grote verwachtingen van onze kant."